Serwis sprzętu

Aby ułatwić Państwu proces serwisu lub reklamacji sprzętu zakupionego w naszej firmie przygotowaliśmy specjalny formularz zgłoszeniowy. Prosimy o jego dokładne wypełnienie, tak abyśmy posiadali wszelkie niezbędne informacje potrzebne do szybkiej reakcji na jakiekolwiek usterki serwisowe.

Jak przygotować aparat do wysyłki

Aparat powinien być spakowany najlepiej w oryginalne pudełko (w przypadku braku oryginalnego pudełka należy dobrze zabezpieczyć aparat, tak by nie uległ uszkodzeniu w transporcie). Do aparatu należy dołączyć paszport techniczny urządzenia (w przypadku braku paszportu kopię faktury zakupu). Prosimy o załączenie notatki z opisem usterki, oraz danych kontaktowych do osoby zajmującej się zgłoszeniem reklamacji lub serwisu, danych do wystawienia faktury i adresu wysyłki zwrotnej.

Adres do wysyłki aparatu

BardoMed SERWIS
ul. Pod Fortem 2F
31-302 Kraków
(+48) 722 000 039

Częste pytania

Najczęstsze zadawane pytania wraz z odpowiedziami naszych ekspertów.

Serwis sprzętu

Nieoczekiwany problem ze sprzętem? Wyślij zgłoszenie serwisowe a nasz konsultant zajmie się całą resztą.

Pliki do pobrania

Pobierz najnowszą instrukcję obsługi dla swojego urządzenia.